ТРОЇЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД
ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.01.2019 року №3-ОК
смт Троїцьке
Про оголошення конкурсу на зайняття
вакантної посади державної служби
Відповідно до статті 22, 23 Закону України «Про державну службу», пункту 5 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246, в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 18 серпня 2017 року № 648, - НАКАЗУЮ:
Керівник апарату
Троїцького районного суду
Луганської області В. М. Соломін
Додаток 1
до наказу №3-ОК від 21.01.2019 року
«Про оголошення конкурсу на зайняття
вакантної посади державної служби»
УМОВИ
проведення конкурсу
на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - старшого секретаря суду Троїцького районного суду Луганської області
Загальні умови |
|||
Посадові обов’язки |
Організовує та забезпечує належну роботу канцелярії суду. Розподіляє обов'язки між працівниками канцелярії суду, контролює виконання ними функціональних обов'язків. Організовує прийом, реєстрацію та розподіл кореспонденції, що надійшла до суду. Контролює ведення документів первинного обліку, номенклатурних справ. Організовує роботу з обліку та зберігання судових справ, речових доказів, документів первинного обліку. Здійснює контроль за направленням судових справ із скаргами, поданнями до судів вищих інстанцій. Здійснює контроль за своєчасним та якісним зверненням судових рішень до виконання. Організовує та контролює ведення контрольних та зведених контрольних виконавчих проваджень. Забезпечує своєчасне виконання постанов про помилування. Контролює відкликання виконавчих документів у разі припинення виконання. Забезпечує своєчасне та якісне складання звітів судової статистики, ведення документів первинного обліку, відповідає за достовірність та своєчасність їх складання та оформлення. Здійснює контроль за своєчасною здачею судових справ до канцелярії суду, проводить аналітичну роботу щодо строків здачі справ до канцелярії суду, готує відповідні пропозиції з удосконалення цієї роботи, систематично доповідає голові суду та керівникові апарату про випадки порушення термінів здачі судових справ до канцелярії суду. Збирає пропозиції щодо складання номенклатури справ суду, узагальнює їх, за погодженням із керівником апарату формує номенклатуру справ суду та після погодження з відповідними архівними установами подає на затвердження голові суду. Організовує підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі років, провадження у яких закінчено, а також іншої документації канцелярії суду за минулі роки. Вносить пропозиції до плану роботи суду з питань організації діловодства, судової статистики, контролює виконання відповідних розділів плану роботи суду. Бере участь в аналітичній роботі з питань організації діловодства в суді. Організовує та забезпечує належне здійснення прийому громадян працівниками канцелярії суду. Веде облік та контроль за виконанням судових доручень, що надійшли з інших судів України та іноземних держав. Проводить навчання з працівниками канцелярії суду. Контролює ведення обліково-статистичних карток в електронному вигляді. Виконує доручення голови суду та керівника апарату суду щодо організації роботи канцелярії суду. Ведення обліково-статистичних карток в електронному вигляді, а саме: ведення та редагування інформації в автоматизованій системі документообігу суду щодо руху судової справи (документа) до передачі на розгляд судді та після повернення справи (документа) до канцелярії суду та до передачі справ в архів суду. |
||
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 3500 грн.; надбавка за вислугу років, надбавки за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія. |
||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
тимчасово на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку Кравцової Н.В. до 21.10.2020 року. |
||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1. копію паспорта громадянина України; 2. письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3. письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; 4. копію (копії) документа (документів) про освіту; 5. оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; 6. заповнену особову картку встановленого зразка; 7. декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2018 рік.
Строк подачі документів: 15 календарних днів, з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному веб – сайті Національного агентства України з питань державної служби та веб – сайті Троїцького районного суду Луганської області. |
||
Місце, час та дата початку проведення конкурсу |
12 лютого 2019 року о 14.00 годині Троїцький районний суд Луганської області - 92100, Луганська обл., Троїцький р-н, смт Троїцьке, вул. 1-го Травня, 5А, кабінет № 4. |
||
Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Кабаненко Анастасія Миколаївна Тел. (06456) 2-14-52 |
||
Кваліфікаційні вимоги |
|||
1. |
Освіта |
Ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра або бакалавра за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність» |
|
2. |
Досвід роботи |
Без вимог до стажу роботи |
|
3. |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
|
Вимоги до компетентності |
|||
Вимога |
Компоненти вимоги |
||
1. |
Ділові якості |
Діалогове спілкування (письмове і усне), навички управління, навички контролю, лідерські якості, вміння розподіляти роботу, здатність концентруватись на деталях, уміння дотримуватись субординації, організаторські здібності, вимогливість, оперативність, уміння працювати в команді тощо |
|
2. |
Уміння працювати за комп’ютером |
Вміння використовувати офісну техніку та комп’ютерне обладнання, володіння комп’ютером – рівень досвідченого користування; досвід роботи з офісним пакетом MicrosoftOfficeWord |
|
3. |
Особистісні якості |
відповідальність, системність і самостійність в роботі, уважність до деталей, наполегливість, креативність та ініціативність, орієнтація на обслуговування, вміння працювати в стресових ситуаціях з інформацією, вміння вирішувати комплексні завдання, працювати в команді, здатність приймати зміни та змінюватись, орієнтування на досягнення кінцевих результатів |
|
Професійні знання |
|||
Вимога |
Компоненти вимоги |
||
1. |
Знання законодавства |
1) Конституція України; 2) Закон України «Про державну службу»; 3) Закон України «Про запобігання корупції». |
|
2. |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції |
1) «Про судоустрій і статус суддів», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про доступ до судових рішень»; 2)Кодекс законів про працю України, Цивільний кодекс України, Кримінальний кодекс України, Кодекс України про адміністративні правопорушення,відповідні процесуальні кодекси тощо; 3)акти Президента України, Кабінету Міністрів України та постанови Верховної Ради України та ін.; 4) Інструкція з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва і Севастополя, апеляційному суді АРК та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ. |
|