ТРОЇЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД
ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.01.2021 №3-ОК
смт Троїцьке
Про оголошення добору на заміщення вакантної посади
шляхом укладення контракту
Відповідно до ст.ст. 17, 22, 23, 34 Закону України «Про державну службу», Порядку призначення на посади державної служби на період дії карантину, установленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2020 року № 290, та у зв’язку з необхідністю виконання завдань і функцій старшого секретаря суду Троїцького районного суду Луганської області, -
НАКАЗУЮ:
Керівник апарату
Троїцького районного суду
Луганської області В.М. Соломін
Додаток 1
до наказу №3-ОК від 18.01.2021
«Про оголошення добору на заміщення
вакантної посади шляхом укладення контракту»
ОГОЛОШЕННЯ
про добір на період дії карантину
Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення |
посада державної служби категорії В – старший секретар суду Троїцького районного суду Луганської області |
|
Посадові обов’язки |
1.Організовує та забезпечує належну роботу канцелярії суду. 2.Розподіляє обов'язки між працівниками канцелярії суду, контролює виконання ними функціональних обов'язків. 3.Організовує прийом, реєстрацію та розподіл кореспонденції, що надійшла до суду. 4.Контролює ведення документів первинного обліку, номенклатурних справ. 5.Організовує роботу з обліку та зберігання судових справ, речових доказів, документів первинного обліку. 6.Здійснює контроль за направленням судових справ із скаргами, поданнями до судів вищих інстанцій. 7.Здійснює контроль за своєчасним та якісним зверненням судових рішень до виконання. 8.Організовує та контролює ведення контрольних та зведених контрольних виконавчих проваджень. 9.Контролює відкликання виконавчих документів у разі припинення виконання. 10.Забезпечує своєчасне та якісне складання звітів судової статистики, ведення документів первинного обліку, відповідає за достовірність та своєчасність їх складання та оформлення. 11.Здійснює контроль за своєчасною здачею судових справ до канцелярії суду, проводить аналітичну роботу щодо строків здачі справ до канцелярії суду, готує відповідні пропозиції з удосконалення цієї роботи, систематично доповідає голові суду та керівникові апарату про випадки порушення термінів здачі судових справ до канцелярії суду. 12.Збирає пропозиції щодо складання номенклатури справ суду, узагальнює їх, за погодженням із керівником апарату формує номенклатуру справ суду та після погодження з відповідними архівними установами подає на затвердження голові суду. 13.Організовує підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі років, провадження у яких закінчено, а також іншої документації канцелярії суду за минулі роки. 14.Уносить пропозиції до плану роботи суду з питань організації діловодства, судової статистики, контролює виконання відповідних розділів плану роботи суду. 15.Бере участь в аналітичній роботі з питань організації діловодства в суді. 16.Організовує та забезпечує належне здійснення прийому громадян працівниками канцелярії суду. 17.Веде облік та контроль за виконанням судових доручень, що надійшли з інших судів України та іноземних держав. 18.Проводить навчання з працівниками канцелярії суду. 19.Контролює ведення обліково-статистичних карток в електронному вигляді. 20.Виконує доручення голови суду та керівника апарату суду щодо організації роботи канцелярії суду. 21.Ведення обліково-статистичних карток в електронному вигляді, а саме: ведення та редагування інформації в автоматизованій системі документообігу суду щодо руху судової справи (документа) до передачі на розгляд судді та після повернення справи (документа) до канцелярії суду та до передачі справ в архів суду. |
|
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 4440 грн.; надбавка за вислугу років, надбавки за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія. |
|
Інформація про строковість призначення на посаду |
Тимчасово на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку Кравцової Н.В. до 20.08.2023 включно або до виходу її з такої відпустки шляхом укладення контракту. Контракт укладається на період дії карантину, установленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та до дня визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства. Граничний строк перебування особи на зазначеній посаді державної служби становить не більше двох місяців після відміни карантину, установленого Кабінетом Міністрів України. |
|
Перелік інформації, необхідної для призначення на вакантну посаду, в тому числі форма, адресат та строк її подання |
1) заява про участь в доборі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 1 до Порядку призначення на посади державної служби на період дії карантину, установленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 22.04.2020 №290 ( далі – Порядок); 2) резюме за формою згідно з додатком 2 до Порядку, в якому обов’язково зазначається така інформації: - прізвище, ім'я, по батькові кандидата; - реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; - підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; - підтвердження рівня вільного володіння державною мовою; - відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах згідно з вимогами, визначеними в оголошенні; 3)заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону. На електронні документи, що подаються для участі у конкурсі, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата. Інформація приймається через Єдиний портал вакансій державної служби - до 21 січня 2021 року включно. |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення добору на вакантну посаду |
Кабаненко Анастасія Миколаївна, тел. (06456) 2-14-52 |
|
Вимоги |
||
1. |
Освіта |
ступінь вищої освіти не нижче бакалавра - юридична, економічна або у галузі державного управління |
2. |
Досвід роботи |
без вимог до досвіду роботи |
3. |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
4. |
Володіння іноземною мовою |