flag Судова влада України
Увага! Суд не здійснює правосуддя. Підсудність змінено на Синельниківський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби

16 березня 2021, 14:28

 

ТРОЇЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД

ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Н А К А З

 

16.03.2021                                                                                                   №11-ОК

смт Троїцьке

 

Про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади

державної служби

 

Відповідно до статті 22, 23 Закону України «Про державну службу», пункту 5 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246, в редакції постанови Кабінету Міністрів України 
від 18 серпня 2017 року № 648, -

НАКАЗУЮ:

 

  1. Оголосити конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» старшого секретаря суду Троїцького районного суду Луганської області.  
  2. Затвердити умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади (додаток 1).
  3. Оприлюднити даний наказ та умови проведення конкурсу на Єдиному порталі вакансій державної служби та офіційному веб-сайті Троїцького районного суду Луганської області.
  4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

Керівник апарату

Троїцького районного  суду

Луганської області                                                           В.М. Соломін

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Додаток 1

до наказу №11-ОК від 16.03.2021

«Про оголошення конкурсу на зайняття

вакантної посади державної служби»

 

УМОВИ

проведення конкурсу

на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» (підкатегорія «В2») – старшого секретаря суду

Троїцького районного суду Луганської області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

   Організовує та забезпечує належну роботу канцелярії суду.

   Розподіляє обов'язки між працівниками канцелярії суду, контролює виконання ними функціональних обов'язків.

   Організовує прийом, реєстрацію та розподіл кореспонденції, що надійшла до суду.

   Контролює ведення документів первинного обліку, номенклатурних справ.

   Організовує роботу з обліку та зберігання судових справ, речових доказів, документів первинного обліку.

   Здійснює контроль за направленням судових справ із скаргами, поданнями до судів вищих інстанцій.

   Здійснює контроль за своєчасним та якісним зверненням судових рішень до виконання.

   Організовує та контролює ведення контрольних та зведених контрольних виконавчих проваджень.

   Контролює відкликання виконавчих документів у разі припинення виконання.

   Забезпечує своєчасне та якісне складання звітів судової статистики, ведення документів первинного обліку, відповідає за достовірність та своєчасність їх складання та оформлення.

   Здійснює контроль за своєчасною здачею судових справ до канцелярії суду, проводить аналітичну роботу щодо строків здачі справ до канцелярії суду, готує відповідні пропозиції з удосконалення цієї роботи, систематично доповідає голові суду та керівникові апарату про випадки порушення термінів здачі судових справ до канцелярії суду.

   Збирає пропозиції щодо складання номенклатури справ суду, узагальнює їх, за погодженням із керівником апарату формує номенклатуру справ суду та після погодження з відповідними архівними установами подає на затвердження голові суду.

    Організовує підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі років, провадження у яких закінчено, а також іншої документації канцелярії суду за минулі роки.

   Уносить пропозиції до плану роботи суду з питань організації діловодства, судової статистики, контролює виконання відповідних розділів плану роботи суду.

   Бере участь в аналітичній роботі з питань організації діловодства в суді.

   Організовує та забезпечує належне здійснення прийому громадян працівниками канцелярії суду.

   Веде облік та контроль за виконанням судових доручень, що надійшли з інших судів України та іноземних держав.

   Проводить навчання з працівниками канцелярії суду.

   Контролює ведення обліково-статистичних карток в електронному вигляді.

   Виконує доручення голови суду та керівника апарату суду щодо організації роботи канцелярії суду.

   Ведення обліково-статистичних карток в електронному вигляді, а саме: ведення та редагування інформації в автоматизованій системі документообігу суду щодо руху судової справи (документа) до передачі на розгляд судді та після повернення справи (документа) до канцелярії суду та до передачі справ в архів суду.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 4440 грн.

надбавка за вислугу років, надбавки за ранг державного службовця, премія (за наявності достатнього фонду оплати праці)

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Тимчасово на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку Кравцової Н.В. до 20.08.2023 включно або до виходу її з такої відпустки

Перелік інформації, необхідної  для участі в конкурсі, та строк її подання

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає конкурсній комісії через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС таку інформацію:

1) заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246;

2) резюме за формою згідно з додатком 2¹ до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, в якому обов’язково зазначається така інформація:

- прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

- реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

- підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

- підтвердження рівня вільного володіння державною мовою;

- відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог);

3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

Якщо особою, яка бажає взяти участь у конкурсі, незалежно від обставин подано декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, її повторне подання не вимагається.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо). Подача додатків до заяви не є обов’язковою.

        На електронні документи, що подаються для участі у конкурсі, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата.

        Державні службовці державного органу, в якому проводиться конкурс, які подають взяти участь у конкурсі, подають лише заяву про участь у конкурсі.

        Строк подання документів для участі в конкурсі - 7 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на Єдиному порталі вакансій державної служби.

Документи приймаються до 17 год 00 хв. 23 березня 2021 року

Додаткові (необов’язкові) документи

Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 №246

 Дата і час початку проведення тестування кандидатів

 Місце або спосіб проведення тестування

 Місце або спосіб проведення співбесіди

31 березня 2021 року о 14.00 годині

 

 

 

Троїцький районний суд Луганської області - 92100, Луганська обл., Троїцький р-н, смт Троїцьке, вул. 1-го Травня, 5А, кабінет № 1 (проведення тестування за фізичної присутності кандидатів)

Троїцький районний суд Луганської області - 92100, Луганська обл., Троїцький р-н, смт Троїцьке, вул. 1-го Травня, 5А, кабінет № 1 (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)

Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Кабаненко Анастасія Миколаївна

тел. (06456) 2-14-52

inbox@tr.lg.court.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

Ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра або бакалавра - юридична, економічна, педагогічна або у галузі державного управління

2.

Досвід роботи

Не потребує

3.

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Досягнення результатів

здатність до чіткого бачення результатів діяльності;

вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;

вміння запобігати та ефективно долати перешкоди

2.

Відповідальність

усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;

усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;

здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватися і виконувати.

3.

Цифрова грамотність

вміння використовувати комп’ютерні пристрої, програмне забезпечення, офісну техніку;

вміння використовувати електронні реєстри;

вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП)

здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»;

3) Закон України «Про запобігання корупції».

2.

Знання законодавства у сфері

1) «Про судоустрій і статус суддів»;

2) Кодекс законів про працю України, Цивільний кодекс України, Кримінальний кодекс України, Кодекс України про адміністративні правопорушення, відповідні процесуальні кодекси тощо;

3) Інструкція з діловодства в місцевих та апеляційних судах України.