ПОРЯДОК
проведення оцінювання результатів службової діяльності
державних службовців Троїцького районного суду Луганської області
Загальні питання
державний службовець;
безпосередній керівник державного службовця, який займає посаду державної служби категорії “Б” або “В”;
суб’єкт призначення;
консультант суду (який виконує обов’язки служби управління персоналом).
Консультант суду Троїцького районного суду Луганської області надає консультативну допомогу учасникам оцінювання та здійснює заходи щодо організації оцінювання, у тому числі готує проекти наказів керівника апарату суду про проведення оцінювання державних службовців, які займають посади державної служби категорій «Б» і «В», із списком державних службовців, оцінювання яких проводиться, та про затвердження результатів такого оцінювання із списком державних службовців, які підлягають преміюванню, та зазначенням розміру премії.
- перебуванням у відпустках у зв’язку з вагітністю та пологами, для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, без збереження заробітної плати відповідно до пунктів 3 і 18 частини першої статті 25 Закону України “Про відпустки”;
- призовом на строкову військову службу, військову службу за призовом осіб офіцерського складу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийняттям на військову службу за контрактом, зокрема шляхом укладення нового контракту на проходження військової служби, під час дії особливого періоду.
список державних службовців, оцінювання яких проводиться;
строк проведення оцінювання;
доручення, необхідні для організаційного забезпечення проведення оцінювання службової діяльності державних службовців, які займають посади державної служби категорій “Б” і “В” (за потреби).
Строк проведення оцінювання державних службовців, які займають посади державної служби категорії «Б» і «В», визначається з урахуванням того, що результати службової діяльності безпосередніх керівників оцінюються після визначення результатів оцінювання підпорядкованих їм державних службовців.
визначення та перегляд завдань і ключових показників;
оціночна співбесіда (крім випадків, передбачених цим Порядком);
визначення результатів оцінювання та їх затвердження.
У разі відсутності державного службовця у зв’язку з відпусткою, відрядженням чи його тимчасовою непрацездатністю, а також у випадках, визначених пунктом 6 цього Порядку, такі завдання і ключові показники визначаються протягом п’яти робочих днів з дня його виходу на роботу.
бере участь у визначенні своїх завдань і ключових показників, а також у їх періодичному перегляді;
ознайомлюється з визначеними завданнями і ключовими показниками;
аналізує виконання визначених завдань і ключових показників;
ознайомлюється з результатами оцінювання.
Оцінювання державних службовців, які займають посади державної служби категорій “Б” і “В”
Завдання і ключові показники оформляються згідно з додатком 1 і зберігаються в особовій справі державного службовця, а копії залишаються у державного службовця та його безпосереднього керівника.
державним службовцям, які обіймають посади керівників апарату місцевих судів, апеляційних судів і їх заступників – головою відповідного суду;
державним службовцям, обіймають посади керівників самостійних структурних підрозділів державних органів - керівником державної служби (керівником апарату суду) після погодження з відповідним заступником керівника апарату суду, за яким закріплено здійснення контролю, координації та інше спрямування роботи такого структурного підрозділу (за наявності);
державним службовцям, які займають посади державної служби категорії «В» в апараті суду, визначені штатним розписом, - керівником апарату суду;
Особа, яка визначає завдання і ключові показники державному службовцю, проводить моніторинг їх виконання.
У разі коли у визначений строк проведення оцінювання державний службовець, який займає посаду державної служби категорії “Б” або “В”, відсутній на роботі, оцінювання проводиться безпосереднім керівником без оціночної співбесіди установлений строк або у разі відсутності у зв’язку з відрядженням або відпусткою такого державного службовця за його заявою оціночна співбесіда та визначення результатів оцінювання проводяться раніше.
За результатами оцінювання виставляється негативна, позитивна або відмінна оцінка з її обґрунтуванням на основі розрахунку середнього бала за виконання кожного визначеного завдання і досягнення ключових показників, що виставляється з урахуванням критеріїв виставлення балів згідно з додатком 3.
Безпосередній керівник ознайомлює відповідного державного службовця з такими результатами у порядку, визначеному ЗУ «Про державну службу», після цього передає відділу управління персоналом (консультанту суду) висновок щодо результатів оцінювання службової діяльності державного службовця, який займає посаду державної служби категорії «Б» або «В», з підписом безпосереднього керівника та відміткою про ознайомлення відповідного державного службовця.
У разі неможливості ознайомлення державного службовця з результатами оцінювання у зв’язку з його відсутністю безпосередній керівник передає відділу управління персоналом (консультанту суду) висновок щодо результатів оцінювання службової діяльності державного службовця, який займає посаду державної служби категорії «Б» або «В», для ознайомлення такого державного службовця у строк, визначений законом.
Повторне оцінювання
Оскарження результатів оцінювання
У скарзі державним службовцем зазначаються зауваження до балів за виконання того чи іншого завдання та наводяться факти, які спростовують критерії, що відповідають згаданому балу.
Не підлягає скасуванню висновок щодо результатів оцінювання, якщо допущені процедурні порушення, які не впливають на результати оцінювання.
оціночна співбесіда (крім випадків, передбачених цим Порядком);
визначення результатів оцінювання та їх затвердження.
Зазначені етапи оцінювання проводяться у двомісячний строк після прийняття такого рішення для державних службовців, які займають посади державної служби категорії «Б» і «В», відповідно до пунктів 19-23 цього Порядку.
Додаток 1
ЗАВДАННЯ,
ключові показники результативності, ефективності та
якості службової діяльності державного службовця, який
займає посаду державної служби категорії “Б” або “В”
Найменування державного органу |
|
Прізвище, ім’я, по батькові |
|
|
|
|
Б |
|
В |
||
Посада |
|
|
(категорія посади) |
||||||
Найменування структурного підрозділу |
|
||||||||
Найменування самостійного структурного підрозділу |
|
||||||||
Завдання:
|
первинне |
|
переглянуто за результатами |
|
I кварталу |
|
II кварталу |
|
III кварталу |
|
|
|
|
|
Номер завдання |
Завдання (визначається безпосереднім керівником разом з державним службовцем) |
Ключові показники результативності, ефективності |
Строк виконання |
Завдання змінено |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Погоджено** _______________________________ (посада)
|
_______________________________________ (посада особи, яка визначила завдання |
_______________ _____________________ (підпис) (ініціали та прізвище) |
______________ _____ ____________________ (підпис) (ініціали та прізвище) |
“____” _________________ 20___ р. |
“____” ___________________ 20___ р. |
Ознайомлення державного службовця |
____________ (підпис) |
__________________________ (ініціали та прізвище) |
|
|
“____” ________ 20__ р. |
__________
* Зазначаються кількісні та/або якісні показники, яким повинен відповідати результат виконання завдання, визначені з урахуванням посадових обов’язків державного службовця, та за якими оцінюватимуться результати його службової діяльності (строк, кількість, відсоток, кількість допустимих відхилень, умови, що свідчать про якість, тощо).
** Зазначається для державних службовців, зазначених в абзацах другому та шостому пункту 29 Типового порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців.
Додаток 2
до Порядку
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом (розпорядженням)
від _______ 20___ р. № ___
ВИСНОВОК
щодо результатів оцінювання службової діяльності державного
службовця, який займає посаду державної служби категорії “Б” або “В”
Найменування державного органу |
|
Прізвище, ім’я, по батькові |
|
|
|
|
Б |
|
В |
||
Посада |
|
|
(категорія посади) |
||||||
Найменування структурного підрозділу |
|
||||||||
Найменування самостійного структурного підрозділу |
|
||||||||
Номер завдання |
Досягнутий результат |
Строк фактичного виконання |
Бал* |
Примітка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Середній бал |
|
|
__________
* Виставляється безпосереднім керівником від 0 до 4 відповідно до встановлених критеріїв (додаток 4 до Типового порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців).
РЕЗУЛЬТАТИ ОЦІНЮВАННЯ |
|||||||
Висновок щодо результатів оцінювання |
Обґрунтування оцінки: |
||||||
Оцінка |
Середній бал |
|
|||||
|
відмінна |
від |
3,65 |
до |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
позитивна |
від |
2,5 |
до |
3,64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
негативна |
від |
0 |
до |
2,49 |
|
|
Визначені потреби у професійному навчанні (обрати перелік тих компетенцій, щодо яких визначено потребу у підвищенні рівня професійної компетентності, та деталізувати, враховуючи спеціальні вимоги до посади): |
для категорії “Б”: |
для категорії “В”: |
||||
|
знання законодавства |
|
знання законодавства |
||
|
|
|
|
||
|
професійні знання |
|
професійні знання |
||
|
|
|
|
||
|
лідерство |
|
виконання на високому |
||
|
|
|
рівні поставлених завдань |
||
|
прийняття ефективних рішень |
|
командна робота та взаємодія |
||
|
|
|
|
||
|
комунікації та взаємодія |
|
сприйняття змін |
||
|
|
|
|
||
|
впровадження змін |
|
технічні вміння |
||
|
|
|
|
||
|
управління організацією роботи |
|
особистісні компетенції |
||
|
та персоналом |
|
|
||
|
особистісні компетенції |
|
|
||
Деталізація компетенцій:
|
________________________________ (посада безпосереднього керівника) |
________ (підпис) |
________________ (ініціали та прізвище) |
______ (дата) |
|
|
|
|
________________________________ (посада керівника самостійного |
________ (підпис) |
________________ (ініціали та прізвище) |
______ (дата) |
|
|
|
|
Ознайомлення державного службовця |
________ (підпис) |
________________ (ініціали та прізвище) |
______ (дата) |
|
КРИТЕРІЇ
виставлення балів
Бал |
Критерії балів |
Не підлягає оцінюванню |
Завдання не могло бути виконане через обставини, які об’єктивно унеможливили його виконання і щодо яких державний службовець не міг впливати чи пропонувати інший спосіб виконання завдання за умови, що про такі обставини своєчасно повідомлено безпосередньому керівнику і виконання завдання припинено за узгодженням чи за дорученням безпосереднього керівника, або завдання було скасоване |
“0” |
Завдання не виконане або в роботі порушено вимоги законодавства у сфері запобігання корупції |
“1” |
Завдання виконане частково, результати не можуть бути використані через необхідність суттєвого доопрацювання, до виконання завдання державний службовець підійшов формально, чим нівелював практичну цінність отриманого результату, або завдання виконане з демонстрацією неспроможності одночасного забезпечення на належному рівні і своєчасного виконання посадових обов’язків, або в роботі порушено вимоги правил етичної поведінки, або процес досягнення результату чи сам результат мав негативний відгук з боку користувачів, споживачів, співвиконавців, керівництва тощо |
“2” |
Завдання виконане, але з порушенням строку виконання чи/або із залученням до виконання завдання допомоги інших (під час виконання роботи державний службовець потребував надання зразків документів, допомоги у виробленні алгоритму роботи, аналізі нормативно-правових актів, суттєвому коригуванні проектів документів, проявляв низьку ініціативність, самостійність, недостатність знання нормативно-правових актів, вимог до підготовки службових документів, потребував нагадувань і високої міри контролю з боку керівника тощо) |
“3” |
Завдання виконане своєчасно, результат якого повною мірою можна використати у роботі. Робота проводилась ефективно з дотриманням правил етичної поведінки |
“4” |
Завдання виконане своєчасно (завчасно), результат високої якості, його досягнуто з високим ступенем самостійності (за необхідності командної роботи), ініціативності, робота проводилась ефективно, з дотриманням правил етичної поведінки. Під час виконання завдання державним службовцем вносилися пропозиції щодо інших документів або їх удосконалення |
{Додаток 4 в редакції Постанови КМ № 185 від 14.03.2018}
Додаток 4
до Порядку
ЗАТВЕРДЖУЮ*
___________________________________
(посада)
__________________________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
“_____” ___________ 20___ р.
ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА
підвищення рівня професійної компетентності державного службовця,
який займає посаду державної служби категорії “Б” або “В”
Найменування державного органу |
|
Прізвище, ім’я, по батькові |
|
|
|
|
Б |
|
В |
||
Посада |
|
|
(категорія посади) |
||||||
Найменування структурного підрозділу |
|
||||||||
Найменування самостійного структурного підрозділу |
|
||||||||
Найменування професійної компетентності відповідно до спеціальних вимог до осіб, які претендують на зайняття відповідної посади державної служби, рівень якої необхідно підвищити |
Форма підвищення рівня професійної компетентності, зокрема вид підвищення кваліфікації (професійна програма підвищення кваліфікації, тематичні постійно діючі семінари, спеціалізовані короткострокові навчальні курси, тематичні короткострокові семінари, зокрема тренінги, стажування в органах, в яких працюють державні службовці та на які поширюється дія Закону України “Про державну службу”, а також за кордоном, самостійне навчання (самоосвіта) на робочому місці) |
Орієнтовна тематика, враховуючи спеціальні вимоги до посади |
Примітки |
|
|
|
|
_______________________ (посада керівника служби управління персоналом) |
________ (підпис) |
___________________ (ініціали та прізвище) |
_______ (дата) |
____________________________ (посада державного службовця) |
________ (підпис) |
___________________ (ініціали та прізвище) |
_______ (дата) |
|
|
|
|
_____________________________ (посада безпосереднього керівника) |
________ (підпис) |
___________________ (ініціали та прізвище) |
_______ (дата) |
__________
* Зазначається у разі, коли керівник самостійного структурного підрозділу не є безпосереднім керівником державного службовця.